Si Hensem Mr. Don...

Assalamualaikum w.r.t

 Hi..wah dah lame rasanya aku x update blog kan.... msti korang tertunggu2 kan... kehkeh... sape yg tertunggu2 nak bace blog ko che na?? ok2.. x pe korang kan... sampai hati ckp aku cam tu... sbnarnya x de sape yg tertunggu2 pon, aku je yg gelabah cam beruk..   Pd hari Ahad(15.4.12), Masjid yg kat umah aku ade jemput The Superb Handsome Cutie Little Guy.... haa... cube teka sapekah gerangan tuan empunya diri?? ok, aku tau korang bukannya nak teka kan?? ok, biar aku habaq mai kat hangpa semua... Beliau ialah Ustaz Don Daniyal......  sape tu?? x kenal pon....  haaa.... meh aku tunjuk gmbar si ensem ni kat korang sume......


nmpak x? nmpak x??  klu korang x nmpak x tau la....aku nak bgtau sikit liku2, onak duri & lautan berapi yg perlu aku tempuhi smase dlm perjalanan ke masjid dgn hnya berjalan kaki slame 5 jam tnpa henti... (nmpak sgt x yg aku gebang?? hikhik) sbnrnya, prjalanan ke masjid tu cume ambil mase 10 minit je.. tu pon  klu korang melenggang mengalahkan mak cik Pe'ah belakang umah aku.... Oleh sbb aku ni menaruh hati kat ustaz don (ade hati rupenya ko che')  jd, aku mmg berniat nk pegi kuliah lepas zohor ni... Mase aku smpai kat masjid ni, aku tersedar yg aku lupa nak bwk kamera.. oleh itu, dgn semangatnya aku membuka langkah seribu & pulang ke umah semate2 utk ambil kamera.. (nmpk x betapa fanatiknya aku di situ) lepas aku ambil kamera & pegi balik ke masjid  tu.. tmpat yg aku duduk mula2 telah dirampas kuasanya oleh mak cik berbaju ungu...
muka yang hampa sebab tempat duduk dirampas oleh mak cik yang berbaju UNGU

Oleh kerana tmpat di bhgan bwh dah penoh, maka, aku terpaksa naik ke tingkat 2.. Aku pun melangkah dgn hampa serta membawa hati yg sedang berduka lara.. mase kat tingkat 2 tu, x de la pnoh sgt.. tp, x best la klu korang dgr kuliah tnpa menatap wajah si penceramah lebih2 lg klu si penceramah ni ensem tahap king kong... setiap bait2 kata cinta yg dilontarkan aku mendengar dgn pnuh teliti tnpa bergerak sdikit pon ibarat patung cendana... (ok, aku tipu je sbb aku asyik bergerk2 utk betulkan urat2 kaki ku yg tegang & kebas..)... berikut adlh gmba2 ustaz don yg aku ambil dr tingkat atas.... Cekidot...

mase ni aku rase cam nk gi sound je makhluk2 yg berjantina laki2 ni sbb duduk jauh2... bhgn pompuan punya la pnoh smpi aku terpaksa naik kat tingkat ats.. meh aku buktikn  lg...

Ok, ni mase dah habis ceramah....  memula aku ingat nk dok perhati dr jauh je sampai ustaz Don tu sndiri yg datang dekat aku nk merayu & melutut utk bergambar dgn aku... (%@&!@#??) tp, aku ubah pkiran sbb mmg x la ustaz Don tu nk buat cam tu kan...





aku snap gmbar die pon, die x nk pndg kamera aku... mungkin kamera aku cikai je... :'(





Mentang mentang aku x pakai kamera DSLR, ustaz x mau pandang kamera aku... x pe ustaz... x pe.... nasib baik ustaz ensem. :D

No comments:

Post a Comment