Sebenarnya Niat Di Hati Nak Cerita Pasal Hari Graduasi Sekolah Tinggi Tapi Takde Mood La....

Assalamualaikum w.r.t....



Korang sume pekabo?? Dah lame eden tak dongar cerito... *dialek nogori smilan... terperanjat tak tengok tajuk aku yg panjang tu?? apahal plak korang nak terperanjat plak kan..  sebenarnya aku nak post pasal hari graduasi sekolah tinggi aku (eceh.. nak jugak pakai sekolah tinggi.. baru feeling cam sekolah kat korea. dah muka macam korea jadi haruslah berperwatakan spt seorang gadis korea yg sememangnya cun dan kiut babe.. ~~~~bwweerrkkkk), tapi, disebabkan kekangan masa yang membelenggui diri maka x dapatla aku nak blog pasal hari graduasi tu wat masa skang,.... bunyi cam sebok bebenor padahal aktiviti aku dirumah hanyalah bangun tido, mandi + bla bla, makan, berfoya2 dihadapan laptop dan tv, solat + baca quran skit.. (lepas berfoya2, maka harus kembali semula ke pangkal jalan yg benar dan diredhai supaya hidup x jd sia2.. )bersuka ria bersama diri sendiri, berkaraoke dlm toilet dan beberapa lagi perkara2 yg x bape memberi faedah.....






Sebenarnya, aku sangat gembira hari ni.. cepat teka kenapa aku gembira??? cepat teka kenapa si selebriti che na gembira hari?? (@$%$%^&^&^&)
Sebabnya ialah..............................................


X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X




sila menangis tanda engkorang kagum dgn aku ye.. tengok la kat high score tu.. ada yg x paham ke tentang gambar kat atas ni??? ok, ni sebenarnya ialah hasil printscreen aku tentang game 'bookworm'... aku rasa game ni sangat bagus untuk vocabulary english aku yg x bape nak bagus ni..

"eh, bukan che na dapat A+ ke masa English SPM 2011?? Bukankah CGE-O Che Na yg cute dapat A1????" <-------- pernah x dengar soalan ni kat melodi??? ahaks~~~~~~




ok, memangla aku dapat A+ untuk english masa SPM 2011 tu.. tapi, disebabkan dah dekat 6 bulan aku x bukak kamus english.. (oh ya, aku ade jugak  sebab nak cari makna bila tak paham tengok cerita korea yang ada subtitle english.. kalau aku tak tengok cerita korea yg ade subtitle english mungkin kamus aku dah dimakan anai2 tapi tak juga sebab pak cik pest control baru datang rumah aku bulan lepas.. panjang pulak ayat dlm bracket aku)




Aku baru je tukar design blog aku sebab rase macam dah bosan dengan design yg lama.. Aku ni memang seorang yang cepat bosan dengan sesuatu maka aku akan sering bertukar tukar barang yg aku dah bosan.... (perlukah aku bagitau engkorang eh??) Oh ye, aku pon dah masukkan beberapa muzik instrumental korea yang best best... kebanyakan aku korea adalah hasil daripada drama2 korea yang hampir buat aku jadi gila... so, kalau korang baca blog aku pasal benda yg sedih, maka pilihlah lagu yg 'so sad ' tu eh supaya akan lebih feeling sehingga mampu mengeluarkan air liur peluh mata yg berbaldi baldi maka bila rumah engkorang takda air sebab pak cik SYABAS tengah betulkan paip yang bocor, bolehla korang mandi dengan air mata yg berbaldi baldi tadi... bukankah itu satu penjimatan?? (haha..bajet lawak lah tu).....








P/s: komen la sikit supaya aku rasa lebih bersemangat untuk menulis blog...


5 comments:

  1. Che na!!!! aq pun tgh gier korea tp crita cinderella stepsister je la.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... kite bertmbah gile lepas ade astro beyond.. ade channel korea...

      Delete
  2. ok. dah komen ni.rajin-rajin lah update. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... bagus n mendengar kata..
      rasa semakin bersemangat pula nak update blog..
      thanks..

      Delete
  3. aku suka entry2 kau. keep on blogging bebeh !

    ReplyDelete