TRY YOUR NAME IN KOREAN ! ^_^

Assalamualaikum w.r.t..







 Pada era ini, gelaran K-POP sudah menjadi satu fenomena besar yang amat luar biasa. Sebut sahaja nama nama aktor dan aktres korea yang terkemuka pasti remaja remaja perempuan di luar sana yang hampir pengsan dibuatnya.... <---- aku letttuuwww...Oh ya, sebenarnya hari ni aku tekad tak mahu mengarut sakai.


Kalau korang ade baca entri entri aku yang sebelum ni, maybe korang boleh agak yang aku ni agak fanatic dengan korea. Jadi, apa masalahnya?

Ya, memang takdak masalah apa apa pon. Aku saja nak bagitahu. What's wrong with you guys ha?  Asal tak puas hati dengan aku? Kalau tak puas hati, face-to-face je la. Toksah nak ngumpat aku dekat belakang. <------- dah kenapa dengan ko ni che na?



Ok. Enough with the kontroversi ciptaan sendiri. Bagi tidak membuang bil elektrik yang kini semakin meningkat, let's try your name in Korea. Aktiviti ni aku jumpa kat page FB mana entah.


AMARAN: Aktiviti ini semata mata untuk mengisi masa lapang dan sesuai dilakukan bersama seisi keluarga lebih lebih lagi sewaktu cuti persekolahan. Boleh juga dilakukan sewaktu menikmati minum petang.


step 1: pilih warna baju yg anda pakai sekarang
step 2: pilih bulan kelahiran anda
step 3: pilih tarikh lahir anda.

i) Nama pertama -> Pilih warna baju yang anda pakai skrg: :

Putih~ Park
Hitam~ Kim
Biru~ Shin
Hijau~ Lee
Merah~ Song
Kuning~ Kang
Coklat~ Han
Ungu~Choi
Oren~ Sung
Pink~ Jung
Lain2~ Cha

2. Nama tengah ialah bulan kelahiran anda :

1 : Dong
2 : Ji
3 : Je
4 : Hye
5 : Min
6 : Sang
7 : Ha
8 : Hyo
9 : Soo
10 : Rae
11 : Hyun
12 : Eun

3. Nama terakhir ialah tarikh lahir anda :

1 : Hwa
2 : Woo
3 : Joon
4 : Hee
5 : Kyo
6 : Kyung
7 : Wook
8 : Jin
9 : Sub
10 : Hoon
11 : Ra
12 : Bin
13 : Sun
14 : Ri
15 : Soo
16 : Rim
17 : Ah
18 : Ae
19 : Neul
20 : Mun
21 : In
22 : Mi
23 : Ki
24 : Seung
25 : Byung
26 : Seok
27 : Gun
28 : Yoo
29 : Sup
30 : Ho
31 : Eun





Tehee..... Mari terjah nama Che Na in Korea.
Hi guys, my name is LEE MIN HO. Have you try your name in korea?



P/s: sebenarnya nama asal aku ialah Park Soo Eun. Tapi aku ubahsuai aktiviti ni supaya nama aku menjadi LEE MIN HO!!














6 comments:

  1. cha ha yoo. . .aku rasa macam dah jadi nama cina. haha

    ReplyDelete
  2. park hye seok

    ReplyDelete
  3. jung jaeng seuk <----- pakwe che na...
    LOL......

    ReplyDelete
  4. sung sang san....
    pehal macam bukan nama korea jew....

    ReplyDelete