Siapakah Che Na??

Assalamualaikum w.r.t..
sbnarnya motif aku taip kali ni sbb ramai sangat makhluk yg tnya aku ape gelaran yg aku pggil utk diri aku sbnarnya... mereka menarik rambut sesama mereka n menolak antara satu sama lain semata2 menginginkan kepastian hanya dari seorang Diva Che Na yg hot, meletup dan  sensasi.. terkebil-kebil aku dibuatnya...mmm... i'm not really sure about that actually... kekadang aku gelarkan diri aku 'che','saya','aku', & kekadang 'kite'... aku rase spt sedang mengalami KRISIS IDENTITI....
ok... janganla bergaduh sesama sendiri hanya semata2 utk mendapatkan kepastian dari Diva Che Na kerana sesungguhnya Diva Che Na cintakan kedamaian n kesatuan ummah tanpa mengira bangsa, agama, negara n warna kulit... bla bla bla.. (banyak lagi ayat2 yg merendah diri but aku rase aku x perlu bagitau di sini kerana aku sememangnya terkenal dgn seorang yang cintakan kedamain n menjadi contoh tauladan yg terkemuka di serata dunia... )let me explain it before u guys bertambah meluat dgn aku yg bajet hot diva ni...
aku gelarkan diri aku:
'che': dgn kwn2 yg aku knal rapat(cth bdak2 sma maiwp)
'kite':dgn shbat yg akrab.. (mcm x de beza je dgn 'che')
'saya':dgn makhluk2 yg x brape aku knal..(cth mcm baru jmpe...)
'aku': digunakn bile aku brsama2 kwn2 aku yg gila2
'I': bila kegedikan menguasai diri..
soksehsokseh: ade sumber mengatakan betulke che na ni kekadang digelar dgn gelaran 'Bie'?? it's stand for what?? Barbie? It's because che na sometimes looks like Barbie.. <----- pernah x dengar soalan hot ni kat Melodi?? ahaks!!

Disebabkan aku x larat lagi nak jawab soalan hot ni yang dah ditanya kepada aku berulang2 kali.. maka, aku telah adakan sidang media secara langsung di Hotel M**** kelmarin.. berikut adalah jawapan yg aku berikan kepada wartawan dari akhbar n stesen2 tv  yg terkemuka..

"i call myself bie in front of my family, cousins n the person that i wanted to... so, i hope nobody will asked this question to me  again.. This is my privacy and i really need my privacy right now... i hope u guys can really understand it ok? It's influenced my career and my reputation as the best and top celebrity in the world.. thank you very much for all of your support to me.. i really appreciate it.. love u all always.. muachh!!!"
Adakah jawapan aku seolah2 menyerupai seorang selebriti yg hot dan digila2kan oleh seluruh makhluk di bumi?? Tepuk dada, tanyalah limpa..
 sekian, wassalam...
p/s: sebenarnya aku lg suke menggunakan 'aku' sbb aku rase lg mesra.. ¥_¥

No comments:

Post a Comment