Nak Tau Resepi rahsia disebalik kesedapan McD? .

Assalamualaikum w.r.t..
OK.... mesti mase korang baca tajuk ni sbb korang ingat aku nk bongkarkan resepi rahsia Mc D kan?? betul tak? betul x?)klu korang nk tau pebende yg aku nk cter pasal mekdi ni tgk la video di bwh... ni adalah hasil slepas aku godek2 u tube..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dah tgk dah video tu?? mesti korang malas nk tgk kan?? ataupon korang tgk 50 saat terawal je kan?? betul x? betul x? aku pon rase cam bazir mase je tgk smpai habis... sbb benda yg same je dia nk tnjuk.. Bagi sape2 yg malas nk tgk video tu, meh aku explain skit video tu psal ape.. video tu tnjkkan beberape jnis hewan yg diblenderkan dlm blender yg sgt besar saiznya mengalahkan blender yg ade di kedai runcit kepunyaan Pak Hussin.. ade sape2 yg mempunyai blender yg memuatkan seekor kuda spt blender kepunyaan pak cik ronald tu?? ade x? ade x?
ok.. aku x tau la btul ke x benda ni.. aku pon rase susah nk terima hakikat ni sbb aku pon makan mekdi .. walaupun telah di uar2 kan sebilangan pihak yg mengatakan ia kepunyaan yahudi..( oh palestin, maafkan aku..)aku pon x sruh korang percaya.. terpulangla beb.. rase cam cool je aku pkai beb ni.. auwww.. cool gitu... akhir kata, aku x tau nk kate ape lagi.. pkir2 n renung2 kanla video ni..
p/s:aku baru je makan mekdi smalam... ~_~'

No comments:

Post a Comment